es1mu

jag o elena är nog dom största töntarna, vi båda längtar som fan tills imorn, alltså saknar klassen o skolan.
haha.
men det e inte så konstigt för min klass e bäst o östra är ju världens mysigaste byggnad, o vi har så långa håltimmar hela tiden så vi går till caféterian minst 2 gånger om dan, hahaha.. me en sak hatar jag verkligen, dom säljer inte chips där. förstår ni hur jävla jobbigt det är?

aja vad har jag gjort den här veckan..hm gått på stan typ varje dag? käkat äckligt mkt, har ätit chips/östbågar o brownies o mer varje dag efter skolan,
 i fredags blev dom som går teater nollade så efteråt festade alla esteter typ, det va nice men kallt..
igår gick jag först på stan med jossan o bjöd henne på lunch, hon fyllde år i torsdags! sen va jag med mandy, joshi o fler, det va mysigt o på kvällen pallade jag inte va med nån, ville hellre va själv o kolla på film o fetta, hur jävla mobbat låter inte det?haha
ikväll ska jag träffa svenni o elena OM jag orkar, får inte missa one tree hill hahaha.
och IMORN äre måndag åh äntligen..
och juste, jag har tränat som fan på nåra låtar som min ensemblegrupp ska uppträda med på fredag inför klassen, alla andra grupper kommer ju såklart va bättre än oss för vi har verklige pinsamt dåliga låtar, åh skäms..

snygga fanny o jag i tisdags  på cafeterian, hon gjorde mej till ett troll

pusssss


Kommentarer
Postat av: STINIS

ÅÅH SAKNAR ER BLOGG FATBROWNIESAR!! DAGS FÖR EN COME BACK KANSKE!? mvh er mest trogne läsare, stina.

2010-11-25 @ 22:12:13
Postat av: Anonym

Frans Hagson was here.

;)

2010-12-05 @ 23:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0