yesterdaj

tjo bre, haha kurdi här, sitter vid datan o lyssnar på musik nu, har inte ätit fruost än, bara lite marabou haha.
jag försöker hitta nån som vill följa med moi till spegeln idag, men det verkar ju omöjligt...

aja igår va jag med malin, fetto o stinis(som va pinsamt brun) vi tjockade hos fetto o kollade på wipeout, haha va tvungen att kolla på robin igen,
o sen på kvällen va jag o fetto hos stina o gjorde vaniljbollar eller jag kokade majs ist haha o så åt vi munkar, o sen kollade vi på dumpa honom o åt popcorn.
vi åkte hem typ vid 2, mysig dag med mina bäbisar!!
 
sa först hejdå til min kusins bääbis <3

aj kolla va jag fick av stina från miami, dör. tack världens bääästa
 
sexi fetto, haha pinsamt dålig kvalite

haha sweet

dom tog slut ganska fort..

aja det va det, hare bra PUSS/Lara


Kommentarer
Postat av: stina

naw fan vad söt bild på dig och din minikusin!! och bilden på mig va ju väldigt fin ,ja. puss på er bäbisar

2010-04-11 @ 15:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0