underbaaar dag

tjo bre, lara här, vem annars liksom..ahaha.

kom hem från stan med jossan för nån timme sen, nu ligger jag o chillar,facebookar, lyssnar på musik, o äter godiiis (L)
sjukt härligt väder idaag, hihi blir helt glad näre är varmt o soligt.
aja gick som sagt på stan med bästa jossan idag, eller vi va typ inne på två affärer o sen käkade vi på coffee lounge i flera timmar typ, åt min älskade ciabattamacka (L)

ikväll ska jag va med freja my love, vet inte va vi ska göra men vi ska väl antagligen mysa o äta typ, hah.

aja ha en bra dag o glad påsk btw o ät mkt mat nu!!!
PUSS/kurdi

joss o hennes macka! hahah

detta va i mitt påskägg, fina smycken :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0