ugly


vi har ju klasskonsert på onsdag, så igår på musiken tränade vi inför den så det här är inte så jätteseriöst

jag o sockertop igår på musiken, hha hur fula?

moi and freja my love

gabyyy, hihi första spegelbilden med min mobil!!!! haha lol

finaste tårtorna(eller cheesecakes då) på mocca!!!

sötis

min galet goda macka!!!

köpte den där snygga byxdressen på hm, o nåra armband

mys

jag o gaby kollade på tv hela mkvällen typ, greys <3<3<3<3
o åt popcorn, glass, kakor o lääääsk. ååååh Gud va jag njöt när jag drack läsk <3

o ikväll ska jag va med bella o alicia o jag kommerförmodligen äta onyttiga grejer då också så jag kör till nästa insdag ist för måndag :D

aja måste plugga nu PUSS/kurdi


Kommentarer
Postat av: stina

bra kamera mobilen har luri

2010-04-24 @ 17:46:37
Postat av: SPANSKA MALIN

Vågar man titta på videon?????

2010-04-24 @ 18:06:08
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0