runaway love

tjooooo bre, kurdi här
fetto är i sälen,sockertop ska till sin stuga idag o svenni är på gottland, o stinis är fortfarande i miami den jävlen!!
så jag är helt ensam, malin är typ den enda som e hemma i norrland med mej (L)

aja, jag vaknade för typ en timme sen, åt godis till frukost, fick fett ont i magen :(
ska äta riktig frukost snart, o jag får typ panik för det e soligt idag o jag sitter bara hemma o lyssnar på musik, o äter. men ingen e ju hemmma, jag får skylla på det. hehe

igårkväll gjorde jag nada, satt bara hemma o käkade chips m dipp med syster, ååh gott..

pics från igår

whitetrash, hahah

muuuums (L), vad skulle jag göra utan skolans "cafe" ?

snyggt, hahah finns inget värre än att ha koftan så, eller jo..

mallipalli!(spanska malin)

yummi.

btw, nån som har smakat den här glassen?!?!?!?!? i want it, men vart finns den :O, vet pinsamt att vi inte har smakat den än men har ju inte sett den än!!!


vad ska ni göra på lovet förresten??? jag ska kanske till uppis eller sthlm, äta mkt såklart o chilla typ, haha.

PUSS/Lara

 


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHAHH!! älskar bilden på dej med koftan som jag tog!!!! .... Btw USCH PÅ BILDEN PÅ MEJ!! <3

2010-04-02 @ 13:22:05
URL: http://summerlife.webblogg.se/
Postat av: Anonym

finns på hemköp :D

2010-04-02 @ 18:16:58
Postat av: Anonym

finns på ica i hedesunda!

2010-04-03 @ 01:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0