Onsdag, otroligt god.

Fetto har gjort följande idag..
...Vaknat bredvid Stephenie Meyer
...ätit en varm kycklingmacka till frukost
...tagit en jobbig cykeltur med Gabriella till Röda Korset.
...Handlat en skjortliknande grej och ett halsband
...jobbat, med andra ord snackat med äldre i 2 timmar
...ätit påskgodis och massa mat i form av lax, potatisgratäng
...träffat Sockertop och snackat lite
...ätit chips och en extremt god dipp
on the pics ser ni: Fetto och gabbi, Spanska Malin och sen mig..



Tidigt imorgon åker jag till huvudstaden, bort från norrland, för att shoppa lite och brist på annat att göra här. Så enformigt allt blir här efter ett tag när man har lov!Måste skriva lite om dipper, som är min nya passion, senare!
Hare trevligt!


Kommentarer
Postat av: Malin

och vems gammla tröja har du på bilden?? JOO MIN!!! THIHI (A)

2010-04-08 @ 00:00:43
URL: http://www.summerlife.wbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0