mycket mycket bra dag

JAG KOM IN PÅ JAZZ, JAG KOM IN PÅ JAZZ, JAG KOM IIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

okej bara preliminärt men endå vafan, trodde verkligen inte det med mina sugiga betyg!!!!!!!!!! FICK 20 POÄNG PÅ INTAGNIGSPROVET!!! :D asså det bästa :D åååh ni skulle sett mej när syon kom till oss, trodde inte vi skulle få reda på det idag menmen, aja skakade  kunde inte andas hahahaha o sen när det va min tur att prata med honom ville jag inte veta om jag hade kommit in eller inte, så nervös va jag. sen när jag jag fick veta att jag hade kommit in, ojoj jag skreeek o hoppade runt i flera minuter, o sen när jag sa till dom andra, ahahahahahah dom va inte så lugna dom heller. ahahah åååååh har inte vart så här glad på länge. gaah .
hur tror ni jag firade det btw?? ahah med ostbågar, coca cola o skittles!! yummi
btw vädret va uuunderbart idag (L)haha
hahha aja lägger upp bilder från idag:

gick till donken med nåra på lunchen (L)

chiiipsy

min söta svenni

kkkksss

mallipalli <3 haha o min estetvän nu! hon kom in på teater, vi va nog dom värsta idag haha, är så glad för din skull <3

glad kurdi, det är va typ en timme senare, o lika glad haha

fick världens godatse godis från ellen/london, ååh tack!!! fick ju av stina också nyss så jag e mktmkt happy, haha


aja ska plugga nu(kommer inte bli så men) hare fett bra jao, haha PUSS/lara


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis!!

2010-04-12 @ 20:07:04
Postat av: Fanny , svenska storasyster

Gumman! Grattis!!!

Puss!

2010-04-15 @ 18:35:24
URL: http://fwallmo.blogspot.com
Postat av: Cicci

Jättestort grattis Lara, värsta kul att du kom in!=) Men du är duktig så klart du gjorde det;)

Sen måste jag tillägga att jag är väldigt avis på alla snygga kläder du köpt senaste tiden!!:P

2010-04-15 @ 18:47:50
Postat av: Lara

tack cicci!! i know jag e sjukt glad, men det e ju inte säkert än:)

haha tack! eller va säger man?;)

2010-04-15 @ 19:00:42
Postat av: Malin

ååh kurriburri är super happy för dej å!!! <3<3

2010-04-17 @ 13:05:34
URL: http://summerlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0