lovely friday

tog med kameran till skolan igår, så tog måånga bilder, orkar bara lägga upp nåra





okej det där va många bilder men aja, efter skolan åkte jag ner till stan med gabbi o vi fikade på coffee lounge (L) sen gick jag till donken där nåra från klassen va

fatih, haha CFs chef



sen på kvällen va jag o amanda hos freja o käkade pizza, o vaniljvisp med marabou (L)
 
inte seriöst leende, hha

SÅ gah va lång tid det tog att ladda upp bilderna, lägger upp fler på face idag eller imorn..
btw, hade mascara igår, slutade ju använda det för typ ett år sen, men det va så många som sa att jag va fin i det så nu måste jag börja använda det igen..hahaha orkar inte.

aja idagska jag till valbo med mami för att köpa en en mobil(!!!) men vill ha min rosa bäbis :(
aja sen måste jag plugga SO blää

juste! jag o fetto ska försöka va nyttiga i två(!!)veckor, hah får se hur det slutar.

aja hare bra bloggar nog ikväll också PUSS/kurdi

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0