ge mej glass,nu

hej kurdi här, är pinsamt ugen på glass nu!! gaaaah ååååh chips (L)(L)

ska jag säga va jag har ätit idag, gaah är så duktig!:

ett glass juice på morgonen

knäckebröd utan smör på lunchen

stor smoothie från naked juicebar på stan

bulgur m halloumi och lime med salt till middag

+ att jag va med på idrotten idag, woho! inte fetto då..

asså är jag duktig eller är jag duktig????????????? till skillnad från fetto...
ahah

aja idag gick jag o gabbi på stan efter skolan, fick ju pengar idag woho!!
o jag köppte bara skor för 99 kr o smoothie för 45, asså gaah brukar jämt handla upp mina pengar direkt! åh va stolt jag är..vi satt även på java med malin,hennes kille,chipsy, hannes och ks. men åt inget då!!!!

aja får min mobil imorn, den kom igentligen idag me orkade intehämta den o tog inte med kameran till skolan  så bjuder på gamla bilder!

HAHAHAHAH skrattar så jävla mkt när jag kollar på den bilden, hur lyckas jag..

åh HerreGud va gott..

men döda meeej

HAHAH la bara upp den för att jag e så olagligt ful

ååå snart börjar desperata, o sen cougar town! längtar, o jag får väl äta youghurt eller frukt när jag kollar ist för chips o choklad o glass...

PUSS/Lara

 


Kommentarer
Postat av: Natasha

Åh massaaa gott ju! Hur har deran kväll varit? Kram

2010-04-21 @ 00:36:06
URL: http://ndiamond.blogg.se/
Postat av: Natasha

*eran

2010-04-21 @ 00:36:17
URL: http://ndiamond.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vad duktig du är luri!!!!! känner mig stolt! :D fortsätt på dette vis (lol)

2010-04-21 @ 19:20:34
Postat av: stina

det va från mig btw...

2010-04-21 @ 19:21:23
Postat av: Emilia

you're cute Laaaara:)

2010-04-22 @ 16:33:22
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0