blää

min älskade bästis (mobil) är typ helt död nu, eller man kan sätta på den o lyssna på musik men skärmen e helt svart så jag kan inte använda den, ska köpa en ny typ i helgen :'(
o det värsta är att mina sms, har sparat 100 typ sen i somras som jag blir glad av att läsa typ kommer försvinna då!!!!!!! GAAh började gråta idag å svenska när jag kom på det, åååååh jävla skit. hahahaha fan va töntig jag är men ååh min älskade bäbis <3
aja har mammas ganla fiiina mobil nu hahah fattar noll menmen, aja kan ju inte ta bilder nu heller hehe pallar liksom inte ta med kameran till skolan.

aja slutade 1 idag, fett nice jao, åkte hem o käkade ostbågar (L) har typ inte ätit nå mer, bara lite godis :O men ska äta mer snart.
aja orkar inte skriv nå mer nu haha e fett depp, men hare bra o et mkt! PUSS/Lara

hade vingar idag, haha

HAHA klockren grupp, sådär låter det varje gång vi är med varann, o alla andra i klassen ahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0