"THE BIG DAY"

tjatjaaa Lara här eller ska ja skriva kurdi..
haahahahahah ja som fetto o sockertop redan har skrivit inläggen under så skulle ju min älsklings (robin) singel släppas idag, så hela dan har jag vart nervös (lol, jag vet) o helt överlycklig o prata om det 24/7 som fetto redan har skrivit ;) ah så efter skolan följde sockertop (lisa) med mej ner till stan, o vi sprang typ till åhlens (ända affären som säljer skivor?) men dom hade SJÄLVKLART INTE fått in den, o kommer inte få in den heller! asså jag visste det!!!
jag började nästan gråta, ååh. så då gick vi till petter o lottas men dom hade spklart inte heller fått in den, o inte OKq8 heller.. så vi gick till cafet på söder o tröst-åt eller det var ju bara jag som var deprimerad men ändå..
lisa är för underbar, love u älskling!!!!!!!!!!!!
aja sen efter vi hade fikat gick vi runt i affärer, o köppte lite stuff, blir alltid glad av lite shopping!! :D
haha sen när jag kom hem, gick ja direkt in på robins sida/blogg o då hade typ alla kommenterat att dom inte hade singeln ja ba YEEEZ, inte dden ända! haha, men nu har jag iaf beställt den, Gud vet när jag får hem den..
aja NU SKRIVER DOM ATT DEN KOMMER TILL AFFÄRERNA PÅ FREDAG IST, åh jag döör
.aja ska till uppsala i helgen s får köpa den där också, nöjer ju mej inte drírekt med en singel bara ;)
aha ska äta nåt gott nu, pusss/kurdi
ledsen kurd (klicka) nöjd sockertop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0