Måndagskväll

Halloo!

Efter skolan så var vi som sagt hos Kurdi, och jag hade helt glömt bort att jag skulle springa med Viktor och Stina på kvällen som vi alltid gör, vihade pratat om det typ hela dagen! aja iallfall kom dom förbi kurdi efter dom ha stått och väntat på mig för Viktor hade sett på Facebook att jag var där, snacka om skuldkänslor! men dom följde med mig hem så bytte jag om och åt sedan sprang vi en runda! Tack för att ni väntade och förlåt!<33

Just ja måste bara fråga, jag måste göra något nytt med mitt hår känner jag, det är bara tråkigt och risigt! Såska jag färga det ljusare/mörkare ? eller ska jag slinga det , isåfall tror jag att det blir ljusare slingor..?
HJÄLP MIG!! Komentera ...? ( A )



Måste bara meddela att Kurdi rapar mer och mer nu för varje dag! Det är ju pinsamt och det är så jävla äckligt! :O Asså ni förstår inte det är liksom 24/7 och dom är så högljudda och hon är stolt över att hon kan rapa!?? HATAR DIG KURDI! och det värsta med allt är att det smittar av sig ; Sockertop har också börjar med det nu, hjäälp! asså jag och Svenni fattar inte ens hur man gör när man rapar, jag rapar kanske nån gång per år..
Ni håller väl med mig att det är äckligt att rapa 24/7 ??

KRAAAM <3
Jag vet att ni älskar mig mest av dom feta brunetts.<33

XOXO
//Er favorit Fetto

P.s Ha det super och sorry för våra dåliga uppdateringar i helgen eller typ för våra dåliga uppdateringar typ hela tiden menmen, asså vi ska bättra oss!!D.s

//  

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, jag är med i en tävling där man kan vinna en gitarr. Jag vill jättegärna vinna denna gitarr till min lillasyrra. Men jag kan inte vinna den utan din röst!

Så snälla du, rösta på vår gitarr! <33 Det skulle betyda så otroligt mycket!

Klicka här; www.hannahsgitarr.se/?gitarr=637 och rösta på denna gitarr! Kom ihåg man kan rösta på oss en gång varje dag, så rösta, rösta!! :D

Tack i förhand snälla du! <33

2009-09-08 @ 16:28:13
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0