ja må hon leva..!

ett stort GRATTIS till världens bästa syster!!
hihi har ätit massa gott, som tårta o sånt eftersom min syster Hanaw fyller år idag :D
hon har inte fått sin present från mig än eftersom jag beställde den från internet o ddet tar tid sååå.
jag har faktsikt aldrig betalat så mkt för en present förr :O ahah så bäst för henne att hon älskar den!! haha aja
nog om det. en gammmal bild på mej o min sis (klicka)

idag va ja först i skolan då, torsdagar e ganska chilla faktiskt.
sen efter skolan fikade jag på stan med sockertop, elena & bella, det va myyyysigt.
sen va jag tvungen att åka hem för min mina farbröder från Dubai/uppsala kom hit idag,
okej nu orkar ja inte skriva nå mer för jag o hanni (hanaw) sitter o kollar på idol så hejdå!
btw, e borta hela helgen så no blogging for meee! (haha) aja puss/ kurdi

köpte universums finaste kjol, haha jättefint med jeans under..
kärlek <3
o så bjuder jag på en bild på min älskling! jag dog typ när jag såg bilden, fulaste jag sett

Kommentarer
Postat av: Svenni

Grattis hanaw!!!:D Lara du måste hälsa henne från mig asså! kurdi menar jag.

2009-09-24 @ 20:58:18
Postat av: Svenni

Robin är löjligt ful. F U L !! :D <3

2009-09-24 @ 20:59:04
Postat av: Roshin

Ahhh, du ar ju anda varldens basta syster sota Lara!! Vad har du kopt till henne? Beratta, Beratta!!

Ska nu forstatta lasa vidare har pa bloggen..

Puss love you...

2009-09-24 @ 21:06:52
Postat av: erika skyttä

säger du att robin är ful? ;o

2009-09-24 @ 23:08:44
URL: http://erikaskyttaee.blogg.se/
Postat av: Sven

host fjortis host

2009-09-25 @ 22:03:44
Postat av: gabriella

URSÄKTA??????????????????? är robin blond?;ooooo



svar; de var exakt de jag inte blev!!!!!!!!!!!!:'(((((<33333333333333

2009-09-26 @ 17:50:10
URL: http://annahagabriella.blogg.se/
Postat av: Cicci

Lara, nu ska jag börja kommentera haha, läser ju alltid eran blogg så kanske dags att göra det nu:P

Du som är världens gulligaste syster som har beställt present till hanaw från melajki (hmm stavas det så? haha) Jag måste få se det sen när det har kommit!=)

VÄldigt söööt kjol oxå måste jag säga, och pajen ser ju inte helt fel ut;)

Keep comming with the updates;)

2009-09-26 @ 21:54:30
Postat av: emiliiiiaa

haha, älska att bilden är så härlig! Blont hår och allt ! ;D

2009-09-27 @ 20:32:35
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0