i'm home

tjatjaaa bloggen, Lara här!
jag har ju varit borta i uppsala hela helgen, det är därför jag inte har bloggat ;)

jag måste bara skriva först att vår header inte ska vara så! asså vi the fatbrownies va med varann ett tag idag o skulle försöka fixa vår blogg lite, vi gjorde en snygg header o allt sen blev de skitkonstigt när vi skulle "sätta in" den..
aja hoppas att svenni kan fixa det eftersom hon ären ändå som förstår nåt.

haha aja i helgen var jag som sagt i uppis, det va väl trevligt eller ja..
när vi kom hem till mina kusiner i fredags så satte lånade jag min kusins dator o gick självklart först in på robins sida/blogg o då såg jag att deras musikvideon hade släppts!!!! asså jag fick panik o började gråta som fan när jag kollade på den, hhaahahah patetiskt i know. asså jag måste erkänna att den e fett b, tycker alla andra också, men han är så fin där o låten e ju så jäääävla äckligt pinsamt bra!!!
haha o jag va ensam hemma hos mina kusiner då, så jag ringde min syster (dom va o handla mat) o sa åt henne att köpa godis o läsk till mej, måste ju tröst äta.
så när dom kom hem kollade jag o min syster på idol o åt godis, chips o läsk :D
då mådde jag genast bättre, ahahaha jag låter som en riktig fetto! fast det e jag ju..
aja sen på lördagen åkte vi alla till pappas grav <3
dä vare ju kanske 80 pers, trodde att det bara skulle vara vi men aja är man kkurd så är man..
sen åkte vi alla till nåt ställa o åt kebab med ris, eller jag åt pomfrites ist (äter ju inte köttt!!!)
ah firade vi alla hanaw (syster) hemma hos mina kusiner, det va trevligt :)
hann inte göra så mkt idag eftersom vi åkte hem vid 1 ;)

okej har skrivit ganska mkt nu men måste jag skriva att det är prao imorn o hela veckan!!! o fan va gott med coffee lounge mat <333333 kom dit o hälsa på mej o gabbi som ska va där :) eller alicia okcså ju:)
bilder från helgen nu!!! (klicka)
beställde ju en ring till hanaw i bday-present, fick hem den i fredags! haha va ska ja säga, hon älskar cupcakes ;)
jag i världens snyggaste tshirt (fick hem den i fredags) tröst åt (haha) + chips ofc
jag o min älskade cpkusin :) haha jag ser helt fucked up ut
kolla! mitt hår börjar bli långt :DDDDfan va cool ja va som unge, eller jag e ju fortfarande cool..
7 elevens brownie verkligen godaste som fins!!!!!!
haha var tvungen att lägga ut den, fick tidig födeledagspresent från sanna!! tackkkkk

hare bra pussss /kurdi

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: när du ser ett klipp på youtube så står det till höger webbadress och under står det "bädda in" kopiera det. Och när du sen är inne och skriver ditt nya inlägg så står det "html" där brevid där man trycker för att lägga in bilder. du trycker på html, sen klistrar du in det du kopierat. Okej, det här kändes väldigt rörigt, sry! Men hoppas de hjälpte ändå:)

2009-09-27 @ 22:45:09
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0