en riktig fat brownie

tjjatjaa kurdi här, MÅSTE bara skriva om allt jag åt igår helt sjukt..
okej först käka ja frukost, bara yoghurt typ sen lunch (två mackor) skitt äcklig mat ju! haha sen köpte jag en chips påse, dumleklubba, o nå choklad grej i skolan, skåpkiosken..ah sen när jag kom hem åt jag först pizza o sen glass, haha sen efter ett tag åt jag middag, kurdisk mat.. sen blev jag sugen på glass igen så då åt jag en skål glass med hallon haha o sen när jag skulle borsta tändernaa  lägga mej (asså jag åt lite kakor o sånt emellan) ah då kände jag att jag va lite hungrig så jag skulle ta ett glas juice sen såg jag att vi hade delicato(?)chokladbollar då åt jag en chokladboll då, men et va ju så sött o jag blev sugen på salt så efter jag  ätit den tog jag fram chips o åt lite seeeen borsta jag tänderna! hahahahaha fetto jag vet
eller kanske inte så mkt??

aja idag va ja först i skolan då, köpte dumleklubba o chokladboll :D
sen efter skolan gick jag på stan me freja ett tag sen kom socertop o då åkte vi till olsbacka (dagis) asså frejas mamma jobbar där, o där hade massa grönsaker, dipper, saltapinnar o tårta!!! yummmy åt verkligren hur mkt som helst!!!
nu har jag typ in mer o säga, jo en sak bara. jag är kär i robins nya låt, kiss you goodnight sååååååååå sjukt bra!!!

o btw GRATTIS BETTY GUMMAN!! hahaha gammal bild
skåpkiosken! (klickbara)
sockertop! freja!

okej nu kommer stina, vi ska ut o gå! seriöst jag har fått så jävla dålig kondtition!
pusss /kurdi

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hahah gillar´t! Man lever ju för att äta, och inte tvärtom ;) haha

2009-09-03 @ 19:32:03
URL: http://ellektricitet.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta bort bilden genast

2009-09-04 @ 15:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0