El Fetto is back!

HOLAHOLA EL BLOGG!!

Ledsen att jag inte skrivit nått på typ hundra år.
Idga var det skola som vanligt, skittråkigt. och vår skola har blivit värsta ghetto skolan nu seriöst folk snor typ 24/7!!! Dom senaste dagarna har jag spenderat med kompisar, och jag var på teater i går asså inte föreställning utan själva liksom aktiviteten om ni fattar, det var askul iallafall och vi ska typ spela upp vår ägiga pjäs på skolor och sånt sen :)

Så lite fettoinfo då om det jag ätit de senaste dagarna: chips, mat i mängder, godis, fika, just ja på tal om fika, vi var på det nya fiket på söder typ igår, jag, svensken och sockertop, HUR GOTT SOM HELST!! asså chokladmoussen där ; Pinsamt gott!

Här kommer lite pics ;

Sockertop in la plugg.

NU måste jag dra. Maten väntar... För mer fettobilder och annat se facebook.

Ha det super fettigt :D

// Fetto

Gärna kommentera om typ allt; Såpkiosken, oss, dig, vår fettighet, DIN fettighet, typ vad som helst

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0