bllllllläää, vilken dag !

Hallllo, fetto här.

Idag har jag inte hängt med på något känns det som,.. mitt huvudet hade bestämt sig för att dunka sönder, jag hade sån mensvärk att jag bara vill dö och jag var helt allmänt trött 24/7 idag. På eftermiddagen hade vi friluftsdag och jag skulle springa/löpa/gå whatever, typ 1.2 mil! Få en hjärtattck.. ? Jag gick-joggade till mesta dels vilket kändes bra :)

Efter joggningen åkte jag hem och bakade cocoskakor:) Jag älskar cocos så jag tyckte dom blev super :) INte för att dom ser så goda ut men jag lägger upp en bild ändå:)



NU måste jag tagga,

Byebye

//Fetto


Kommentarer
Postat av: MAOW

ÄLSKAR ERAN BLOGG TJEJOR!!!!!

2009-09-22 @ 18:12:40
URL: http://malinbryntes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0