Äntliiigenn helg!

HOLAHOLA MI AMIGOS!

Igår kväll varjag först i Sanviken för att träffa farmor och farfar, sen åkte jag till de andra som var hos Gabriella och vi kollade på två filmer, en skräckfilm som var så pinsamt dåligt gjord med de B-igaste skådespelarna jag sett serii! Aja men det var iallafall läskig jag typ inbillade mig massa skit när jag cyklade hem.. :P

Som ni kanske märker har vår header försvunnit, Kurdi testade lite olika designer och plötsligt så var det borta.. Svenni är den enda som vet hur man gör så vi hoppas att hon hjälper till och fixar tillbaka den. Men jag måste erkänna att jag är lite glad att den är borta just för att min bild på mig är fett nasty vi skulle ha fixat den men det blev inte av:( Men nu har vi bara vanlig skitful text satt jag offrar mig hellre med att ha den bilden än ingen header alls för själva headern är ju snygg som Svenni har gjort :)      
                     
 Här kommer lite pics ;


GABRIELLA ÖHRN

ELENA VASDEKI
OLIVIA SVERIN ( SVENNI )
GABRIELLA PLIAKAS


Det var allt för mig, ha det super <3

// AMANDA


Kommentarer
Postat av: gabriella

TA SNÄLLA BORT MITT NAMN PÅ DEN FULA BILDEN FÖR DEN LIGGER NÄMNLIGEN PÅ GOOGLE NU

2011-02-22 @ 14:23:22
URL: http://annahgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0