aloha !

Hej hej kära blogg.

sitter här nu på mi bed och äter min snattade nötcreme :) har precist tryckt i mej fett med burritos a la mi mama :) annars har jag faktiskt suttit vid farmville på facebook, lite halvt nördigt men man blir ganska beroende och på tal om beroende, FOKI !! hur söt och underbar som helst, börjar ärligt bli lite beroende av henne. Egentligen har jag inte tid att sitta här och skriva och typ fetta nötcreme eftersom jag typ måste göra miljarder läxor och städa mitt rum och annat boring. Men ville bara tella lite för er min kära blogg. Till exempel har jag varit på willys med fetto idag för att handla in lite nya grejer till skåpis. :) vi hade gympa som sista lektion och fetto dushade men jag åkte direkt dit och tänkte duscha hemma. Så jag hade skamligt fula gympabyxor och tröja och enorma fula gympaskor och på hemvägen, ja men självklart, SJÄLVKLART!,möter vi då en av de vackraste människorna i hela denna bondhåla, kanske hela sverige, who knows? jag hade inget smink håret var a mess och ja var bara allmänt risig! så sjukt pinsamt.
måste också säga att jag längtar så sjukt till fredag då vi fetton ska sova hos pilly och fetta all night long. :) måste dra, see ya :) XOXO Svenni

nötcreme... :) :P


Kom på att jag måste köpa mer dust powder, kan inte överleva utan det.. haha ^^ äger ut hårsprej :) Väl rekomenderat .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0