aloha

tjena töntläsare ;) <3

Svenni här. teater idag. skojsigt skojsigt <3 vi fick "följa våra fötter" ^^ man skulle typ glo på sina fötter medan de strövade omkring. Lagom flummigt :) nu tittar jag idol.  måste titta på fyran 20.30 på söndag förresten eftersom då börjar parlamentet med min lilla darling- Johan Glans!!! <3 <3 min skära lilla skånska och självklart xtremt roliga gris hihihihi :) nu måste jag checka min lilla Jon i idol.
Måste också lägga upp bilden på den här extremt söta nageltorkaren. Gansla onödig men ändå en såndär rolig söt grej att ha :)

   


see you later alligator

/Svenni

Kommentarer
Postat av: malin

En sån har elena ;)

2009-09-27 @ 12:26:21
URL: http://malinbryntes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0