ugly betty & desperata..

börjar idag!!! jaaa glad Lara här :D hahha.
idag va jag först i skolan som vanligt......hände inget speciellt tror jag, va väl bara hunnrig hela daaan (som alla andra dagar) lisa o sockertop måste köpa grejer till skåpkiosken, nuuuU!!!!
sen efter skolan skulle ja va med betty men hon va sjuk, så jag o gabbi åkte ner till stan ist o fikade på coffee lounge!<3
hahah åååh vi fikade för över 100kr men vi fick allt för 20, ååh mina älsklingar, jag vill praoa där igen :(((( hahhah okej förlåt.

aja ska äta nu(!!) men måste bara skriva att det har kommit en ny grej till fettovärlden!!!(klicka) eller e jag bara jävligt efter???
aja puss /kurdi

Kommentarer
Postat av: Svenni

eeh.. vad är det där för mums filli babba!! (XD) har aldrig jag sett, vill ha!!<3 va de goda då?

2009-10-06 @ 22:46:39
Postat av: Emilia Kostenniemi

yoghurt raspberry! asså gaah du gör mig sugen på något gott med allt gott du lägger upp bild på och skriver om ;D HAHA!

2009-10-07 @ 15:31:31
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0