TJATJA KURDI HEEER

hahaah kolla på hela klippet, så jävla söt han är..

aja jag har ätit sååå sjukt mkt den här veckan, okej äter mkt hela tin men ändå..
för ja har ju praoat på ett cafe o då får vi ta gratis mat(vad vi vill) o fika o allt!!
så jävla NICE.
haha igår när vi skulle äta lunch blev ja så jävla mätt men jag fortsatte äta ändå, tills ja trodde ja skulle spy.
o dom som jabbade där sa typ att jag var som en fisk som bara åt o åt ändå fast man va mätt, hahahahahahaah.
e man en fat brownie så e man..

det va ju sista praodagen igår, sorligt :( ahah så jag o gabbi(alicia hade redan gått) tog bild ihop med typ alla som jobbar där :D åååh va jag kommer sakna dom, seriöst jag känner mej typ hemma där, jag o gabbi har ju praoat där förr också..
aja när vi slutade fick vi en hundring var, nice!!
sen när jag kom hem gjorde jag typ ingenting, vid 8 tiden åkte jag hem till stina o myste och åt chips såklart med henne o fetto :)

men kan inte skriva nå mer nu för vi har gäster.....hoppas att dom andra bloggar lite idag!!
pusss / Lara

började alltid dagen med en chailatte <33333

Kommentarer
Postat av: Cicci

Måste erkänna att Robin var faktiskt väldigt söt där haha.

Och du oxå med chailatten!=)

2009-10-03 @ 17:09:28
Postat av: Lara

åh visst är han!

2009-10-03 @ 17:54:23
URL: http://fatbrownies.blogg.se/
Postat av: Cicci

Just det ja, glömde ju säga tack så mycket för att du kom med min mobil, bra att nån annan håller reda på den när inte jag gör det haha.

Tror Hanaw har med nåt gott hem till er;) (fast kanske inte säga för mycket om hon inte köpte iaf haha)

2009-10-04 @ 18:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0