pinsamt gott

helluu kurdi här, typ bara jag som bloggar? aja sitter iaf hemma nu o äter oreo kakor som mami nyss kom hem med, jag dööör, såå goda!! mmm love it <3
o så köpte hon en marabou till mej, asså jag tror typ att jag har blivit beroende av det? har ätit det typ varje dag dom senaste veckorna :s
aja asså jag får panik för nya marabou vinter som smakar typ kanel/pepparkaka finns ju ingenstans!!!!!!!!ååååh jag vill ha nu, men den finns ju inte på konsum/willys/eller maxi ica! vart fan finns den, hmmmm haha.

aja idag har jag inte gjort ett skit, bara legat i sängen hela dagen o kollat på hundra olika klipp på youtube, ska nog va med lisa och amanda om ett tag, tack för deeeet.

igårkväll kom fetto o sockertop hit o vi typ fettade oss med chips &dipp o godis o läsk o sånt, o kollade
på alf&little miss sunshine/om en pojke, älskar filmerna!!
hahahahaha vi tog också väldigt fina bilder med kameran som jag inte tänker lägga ut för vi ser ut som riktiga fetton där. hahahahaha. aja
hare bra puss/Lara




Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha men det är bra att du bloggar, så har jag nåt att läsa;)

Åh kollade ni oxå little miss sunshine, såå rolig film!!=) Jag och Hanaw har sett den förut, men kan se den hur många gånger som helst tror jag haha.

2009-10-25 @ 19:26:00
Postat av: Lara

haha bra att du tycker det cicci!

haha helt galen film!

2009-10-25 @ 22:24:19
URL: http://fatbrownies.blogg.se/
Postat av: tess

sv; taack :D



åh det är så mysigt att tjocka med chips o godis (a)

2009-10-25 @ 22:45:22
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0