oooops

tjaaaa Lara här!! jag skulle ju lägga upp videon från idag när vi äter 7 elevens brownies(tack sockertop!!)
så jääävla roligt för de va första gången amanda o olivia åt den o dom ba; men Gud det här är ju overkligt gott, varför gör inte alla såhär? den e ju från himlen! å så fortsatte dom ,ahahahah så snackar riktiga fettosar!
men sjääälvklart råkade jag ta bort dn när jag tog bort lite bilder från mobilen, förlåt mina fula brunetter, hoppas ni förlåter mej <3, hahaha.

juste! vi har äntligen fixat headern o designen(tack svenni), i like it a loooot! hehe :D
men nu ska jag gå o äta nåt, kanske ostbågar?? o sen kolla på svenska hollywoodfruar!
aja vi hörs, pusss/ kurdi

btw, mina vänner börjar äntligen tycka om robin!! iaf lite, haha gabbi erkände igår att han e jävligt söt och amanda ville att jag skulle skicka another lover's gone till henne idag! :O hahahaha framsteg!
haha lisa älskling!

ja o min älskade brownie <3 åt ju såklart mer än bara de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0