Holish




NAAAAAWW! Freja älskling när vi var hos Lara i våras och skulle
äta kurdisk mat. Hungrig?


egopic på mig och Freja från teknikåttan

Hade ett noprov idag och det gick faktiskt bra(!) blev typ klar på en kvart men kändes så jävla o-intellektuellt(in da positiv way) att gå redan, så jag satt typ kvar en kvart till bara för att det skulle verka som att jag verkligen tänkte igenom alla mina svar och typ skrev det mest avancerade jag kunde... Vilket inte hände MEN.

Efter skolan åkte jag Freja och Elena ünt fikade a while på Moccish. Åt självklart typ "moccas special toast", mhmh love it när den feta osten möter mina smaklökar och man känner hur fet och syntetisk den egentligen är, OCH INTE ALLS TYP PARMESAN, utan någon sorts wannabe som är så jäävlaa goood. Godare än realshit ffs.

Imorgon ska jag + flera på premiären av FAME. Love the klassiska typ gangsta boy möter rikflicka från överklassen dom börjar dansa och blir kära - sådana filmer som massproducerades för ett par år sedan.
Fett nice kommer det bli, som ni kan läsa!!!!

/Sockertop, Lisa

slänger upp lite bilder!

Kommentarer
Postat av: olivia

sv: Hihi jaa, jag älskar munkar! :)

2009-10-08 @ 21:41:59
URL: http://olizkooliz.blogg.se/
Postat av: amanda

munkizar 4 life

2009-10-09 @ 17:13:02
URL: http://fatbrownies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0