kurdi & fetto

tjatjaaa bloggeen, ahah.
just nu sitter jag (Lara) o amanda o chillar hemma hos mej,
lisa åkte precis hem......,,,
idag har vi fettat så jävla mkt, jag åt först massa choklad i skolan, + två portioner skolmat(!!!!!!!)
sen åkte vi ner till stan  o fikade, sen träffade jag davie då käkade jag pizza (<33333) o köpte två marabou"rullar". åh så äckligt gott.
sen när ja kom hem ja jag ju skit mätt men käkade tacopaj (utan kött ofc) o jag har helt ärligt aldrig mått så illa i mitt liv. så jääävla mätt.

sen vid åtta kom amanda o lisa (med popcorn) o vi kollade på idol o fettade oss :D:D:DD

o amanda åt thaimat idag såå jävla avundsjuk!! :O
Bilder imorgon kmr från oss båda. :)
Puss
//La Kurd  y La mand

Kommentarer
Postat av: Lisa

JAAAAA JÄVLA SKIT.... :( :( :(

2009-10-23 @ 23:11:55
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0