Jag lever

Hola, jag lever. Fetto asså. Igår skrev jag värsta långa inlägget och ja datorn fick DAMP som alltid, jag vet en klassiker men det är true!

Jag kom precis hem från la musikal och det var super. Gick lite på stan med ks innan och testade lite kläder och så. Vi testade även världens sexigaste korsettliknande grej, vilket gjorde att vi kom typ en minut försent fy skäms på oss. .. .  .Hahahahahahaha jag är inte på blogg humör som ni kanske märker. har nada och skriva om och orkar inte skriva om nått heller..
Just ja kom iallafall på en sak jag skulle skriva FOKKKKKIIIIIIII vann tre priser på blog awards gush im soo happpyy :) Läser hennes blogg typ varje dag så :P

Svenni i tisdags när vi åt kurdisk mat åt kurdi som är helt obeskrivligt gott <3<3



Aja ha det supertruper <3<3 Ja vad tycker ni om min finfina abba-inspererade ''ha det br'' grej, hhaa LOL :P

NEJ NU GLÖMDE JAG SÄGA TYP DET VIKTIGASTE!: Jag var hos olle idag på eftermiddagen efterskolan, vi åt(såklart..) och tittade på litetv och hon visade deras supercoola tv grej man kan typ spola fram och tillbaka tv grej, skitcoolt btw. Aja vi bakade ihop chokladmuffinssmet och värmde det lite och åt<3<3<3 SÅ PINSAMT GÅTT! kärlek <3<3<3<3

//Fetto :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0