i'm in heaven

(klicka på bilderna) skittles!! favoritgodis som inte finns i sverige, tack adam säger jag bara!!
favorit wienerbröd som nu finns som värsta stora kakan typ???? LOVE IT

idag åt jag skolmaten btw :OOOO haha göre aldrig för maten e så pinsamt äcklig, men ida vamaten faktisskt heeeelt ok.
o sen åt jag ju självklart chips som jag jämt har i skåpet :DDD hahaah.
aja jag gör iaf inget specielt just nu, typ äter geisha som är föör gott,
dom andra fettosarna är väl på poolhemskolan som typ alla andra, men ja pallade inte åka dit för jag vet ju redan vilken skola/linje jag ska gå satt ;)
JUSTE SKOLANS KIOSK HAR ÖPPNATS IGEN!!! :DDDDDDD, snacka om att vi kommer hänga där varje rast, hahahah.
aja ska äta mat nu men först måste jag bara lägga ut en video på min baby (robin)
kolla! han e också ett fetto, kolla från 0:33


haha aja vi hörs, puss /Lara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0