Hej Hej i natten ..

Hej nolife tjockisar där ute i natten

XD. Nädå, skoj skoj. Svenni älskar de fåtal läsare vi har ..^^   som ni ser är klockan typ tolv nu (NOT! som ni ser här under överriver jag sjukt då klockan är typ halv elva men.. aja.. ) det är sent för mig..XD Jag ligger iallafall vid den här tidenpunkten och studerar NO. Yippiiiie!! My life is complete, vad skulle mina nätter vara utan NO!!    (.. 'nätter' ..lol ..) vi har NO prov på torsdag och jag fick reda på det igår, han (=Läraren som inte berättar) hade tydligen sagt det nån gång förr för typ nån  månad sen men liksom vem kommer ihåg sånt. så iallafall nu är jag fast här igen. Sitter skit-trött med no boken i händerna och trycker in obegripliga termer i en utsliten hjärna  samtidigt som jag typ sitter och lyfter mitt ben upp och ner i nå jävla gummiband eftersom jag måste träna mitt bad knee en timme om dagen... hoppas jag iallafall får några sköna timmars sömn inatt.... :)

Ha det <3 :)

//Svenni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0