gütenmorgen

Tyska för godmorgon (tror jag?), hehe lite improviserat språk där.

Sitter på praoen nu och har free surftime typ tjugo minuter till!!! Pinsamt, äckligt nice!
Efter de tjugo minutrarna ska jag och min handledare kolla på någon stipendiegrej som är här, typ people som sjunger för att få pengar från någon...sak.

Måste dela med mig av min minst sagt traumatiska upplevelse idag när jag gick till jobbet(lol):
Jag blev typ nästan påkörd vid strandvägen! Antagligen den mest idiotiska trafikkorsningen någonsin... Sveriges infrastruktur, behöver jag säga mer? ok drog allt över en ologisk kam där men men

2night: bio med mina brothers!

Se ya
Lisa, sockertop

Kommentarer
Postat av: Frans

Haha, du verkar vara sjukt besatt av Robin! Du måste ju ha blivit sjukt besviken när jag, den jättefula killen, bara kom och tog hans plats på goodiebagsidan hahahahahaha...

2009-10-01 @ 14:56:53
URL: http://katrinsgoodiebag.se/blog/frans
Postat av: lisa, sockertop

svar till frans:

asså det är inte jag som är besatt av robin det är lara XD

MEN DIN BLOGG ÄR SKIT GRYM!!!!!!!

2009-10-03 @ 22:27:11
URL: http://fatbrownies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0