Feel the höst <3

Idag startade jag dagen med en skön och efterlängtad sovmorgon:) Sedan på eftermiddagen så cyklade jag iväg till Ks, där Svenni också var. Först kollade vi klart på ett jätte bra film och sedan gick vi ut. Vi hittade värsta stora höstträdet med löv i massa olika färger och det hängde ner en gunga och det kändes verkligen som en sån här filmplats. Det var iallafall jätte mysigt att vara där och det fick mig att inse att även om det blir så himla kallt när hösten kommer så är den väldigt liksom vacker. Härlig. Lycka.

Så här kommer lite höstpics från idag <3

                                                             



Nu ska jag käka kebabpizza<3 och sen ska jag träffa vildis<3<3
//Amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0