b-day

JAG (lara) ÄR ÄNTLIGEN 15!!! åååh.
nu äre bara amanda kvar sen får vi alla cykla utan hjälm, hahahaha driver.
imorse gav sockertop mej en stor chips påse, en munk & wienerbröd! fett sweet.
o de va inte ens riktiga presnent, tack lisa!!
o på lunchen åt jag o freja på donken ist, å nyss åt jag tårta o sånt med min familj + lisa o viktor!!
så jag har ätit väldigt mkt, idag, muuuuums.
okej inte för att jag brukar äta lite anarrs men :D
o så har jag fått fetto grjer från cicci också, tack!!
orkar inte skriva vad har fått från min familj, men niceiga grejer iaf :D

imorn ska iaf  the fat brownies, gabbi, freja och viktor äta kurdisk mat hos mej, mysigt!
o på fredag går vi alllla ut o firar mej, blir ganska många då, nice :D

men nu måste jag plugga! blääää
btw, kolla vem som grattade mej idag, börja gråta som fan när jag såg det på slöjdlektionen, pinsamt men sant
(har förstorat sidan typ, därför ser det så konstigt ut)
puss/kurdi

Kommentarer
Postat av: Cicci

Men åh har han skrivit och grattat dig, värsta gulliga!=)<3

Ja hoppas att du blev glad för presenten, visste inte vad jag skulle köpa, men tänkte att choklad funkar ju alltid haha.

Och Hanaw har skvallrat vad du skulle få av dom;)

2009-10-12 @ 18:53:06
Postat av: Jacqie

Sv: jodå hårfärgningen blev mkt lyckad :) Kul å höra att ni gillar min blog å att ni gilla headern :) Grattis på födelsedagen...sugen på muffins man blir när man ser bakgrunden :P

2009-10-12 @ 20:10:48
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0