är i hedesunda!!!

jag Lara "Kurdi" Rashid är i hedesunda för första gången! hehe skit mysigt här ju :D
sitter iaf hemma hos betty nu, ska sova här, o vi har precis käkat kebab, eller hon åt kebab o jag åt pomfritesen..
o nu kollar vi typ på en kinsesisk tecknad film, mulan? hah.

asså jag trodde jag skulle dö när betty visade mej alices rum, asså hennnes skor och kläder och smycken o allt åååååååååååååh jag va i paradiset!!!!
haha men nu ska vi fortsätta kolla på filmen tror jaaag. oki puss /kurdi

update: haahahahahaha det va så jäävla roligt när bettys föräldrar o alice kom hem på kvällen o jag skulle hälsa på om, hahaah då sträckte hennes pappa fram handen o ba; ja jag heter robin
haha ja ba tänkte; va heter han robin?
sen sa han att han skämta o alla skratta då fattade ju jag..hahaahah!

bilder från igår o idag :)
chazz o hennes älskade kebab! träffade min baby där också!hahaah
hahaha halv 2 på natten gick vi ner o lagade mat! hahaah vi är bäst på att laga mat asså..
visst blir man frestad :D åt pizza till frukost!
bebiiis <3
juste! jag har äääntligen smakat nya marabou vinter!! min syster som btw kom hem idag :D (vart i stockholm i två veckor) köpte till mej o hon har också köpt 7 elevens brownie, jag döööör D
skitgod! okej marabou kan ju inte direkt vara äckligt men ;)
justeeeeee robin kommer till gävle snart wihoooooooo :D:D:D:D asså jag vet inte när för det står inte på turnepllanen, men betty sa det till mej, o ja va tvungen att kommentera på hans status på fb..
oh my God jag längtar

Kommentarer
Postat av: Emilia

jag älskar alice kläder, alice skor, alice smycken allt är så fint så det finns inte. Jag älskar alice :') <3

2009-10-29 @ 22:18:44
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0