Alhoa!

Hej Hej

Goddag Goddag idag var jag, Svenni, och fetto lite busiga och skolkade från slöjden och åkte hem och åt istället .. hihihih ^^ hahahaha we are so cooooool.. -.-  Och jag vill också passa på att säga ETT STORT GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA KURD!!!!!!! GRATTIS LARA!! och förresten; JJAAAAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRR!! ATT HAN SKREV!! eftersom jag inte var på slöjden så såg visste jag inte om det förrän nu :) 
 Annars skulle jag ha pluggat idag men det har inte blivit av då min hunger.. lr ja snarare lathet är lite viktigare än mina betyg XP. Just nu har jag tvingat iväg min mamma till konsum för att köpa lite choklad åt mig och sitter och tittar på nån film på canal+. Det är typ mit liv.
ÅÅÅÅÅÅHHH!! kan inte sluta tänka på Robin nu !! så himla gulligt det han skrev också!!  

SHIIT! MÅSTE GÖRA PRAO UPPGIFTEN JU! den skulle ha varit inne för dagar sedan men jag bara skjuter upp, jag är ärligt besviken på mig själv för att jag pluggade så mkt 7.an o 8:an eftersom jag nu är så jäkla skoltrött! jag orkar ingenting helt enkelt jag bara skjuter upp grejer hela tiden. som idag hos fetto skulle vi plugga men ja.. det slutade i prinsesstårta. Fetto är förresten GRYM på dröm- och chokladbollsbakning. MUMS! 
Och det är typ mit liv.. ha det :)

/Svenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0