new moon

oh my God nu har jag (Lara) Ä N T L I G E N sett new moon, asså jag är i chocktillstånd..haha!

jag, elena o freja gick ju på den idag, klockan 15.15 hehe tidigt men vi ville ju se den först!!
haha asså jag hyperväntilerade (och åt ofc) hela filmen, freja grät som fan o elena satt tyst hela filmen typ.
hahahaha så jävla roligt varje gång freja grät så satt jag o  skrattade, det var t.o.m några som sa åt henne att gråta tystare!!!! HAHAHAHAH JAG DÖR, okej det va några som sa åt mej också men..

aja vi trodde ju att den skulle va sämre än twilight o new moon boken men vi hade såååå fel!!! asså den va så ÄCKLIGT BRA, amanda o lisa var också på den samtidigt som oss o de kunde inte helle fatta att vi just hade sett den, asså jag har ju längtat så sjukt mkt i ett år o sen va dan äntligen här!!
ahahahah amanda grät hela vägen hem också...

aja nog om det, jag kommer inte kunna sova nåt inatt, ska ju kolla på rob imorn åh Herre Gud va nervös jag är, asså jag har ont i magen...haha.

oh my God


laddade med fett!! det där e bara elenas o mina grejer, freja hade också en stor popcorn o läsk..haha:)


taggade?????? haha innan filmen börja..asså när i gick in i salongen kunde vi typ inte andas, hhahahah ja vi är patetiska..

NU: idol med mami!!

puss/ kurdi


Kommentarer
Postat av: pandi

har faktiskt slutat gråta nu..

ÅHH ÄR FAN NERVÖS URDI FATTAR DU SNART SKA VI F SE ROBIN :O <3<3???

När kommer du förbi mig imorgon ?, halv tolv elr vad sa du ? :)

2009-11-20 @ 20:12:55
Postat av: kurdi

jag dööör, asså det pirrar i magen varje gång jag tänker på det..

yes typ halv 12 ;)<3

2009-11-20 @ 20:28:54
Postat av: Gääääääääääb

hahahah får jag gissa att freja spara popcornKartongen ?

2009-11-21 @ 00:08:16
URL: http://annahgabriella.blogg.se/
Postat av: Cicci

Nu vill jag ha uppdateringar på när du träffade Robin, och bilder haha, har hört lite av Hanaw men vill höra hela storyn här!=)

2009-11-21 @ 22:22:50
Postat av: stina

filmen va sååå bra!!!!! haha de va så jävla kul i början där när bella å edward kysstes och du börja hyperventilera, HÖGT, då var de nån bakom oss som ba; oj, damp..... HAhA :D

2009-11-21 @ 22:34:42
Postat av: lara

HAHHAAHAHAHHAAHAH fyfan va pinsamt XD

2009-11-22 @ 00:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0