le fetto här

HOLA CEBOLLAS!
amanda här, pinsamt längesen jag bloggade i know!!!

Lara är typ den ända har bloggat, hon e duktig hon min söta lilla kurd <3
vi ska btw åka och kolla på le robin på lördag!! Laras baby, hon är så nervös och det är jag med för hennes skull, haha..

jag har inte så mycket att berätta, i helgen har jag nördat och spelat äckligt mycket sims med malin, och fettat med massa chips och annat som vanligt! i fredags åt vi (som kurdi redan skrivit) hos elena, haha svenni/olle åt så pinsamt mycket mat! eller alla gjorde ju det men alltså henne kjol var för stor när vi kom dit och sen efter fleeera potioner mat så var det omöljigt att dra upp dragkedjan på kjolen sen, hahahah fatbrownies power!! lolll.

ska snart på la musical, kulkul, har inte så mycket att skriva nu! kurdi har några bra idéer till bloggen, men vi får
se hur det blir med det, ha det bra så länge, många tjocka kramar från La fetto

bildbevis! så där såg det ut efter att ha
kämpat ett tag, haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHHAHHAHAHHAHHA

2009-11-16 @ 20:51:26
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHHAHHAHAHHAHHA

2009-11-16 @ 20:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0