kurdi här

hejhej Lara här, vi är skit dåliga på att blogga, jag vet..

ska vi ta en liten paus från bloggen, så mkt plugg o sånt nu så vi hinner inte blogga!!

aja, igår efter skolan åkte jag amanda ner till stan och ÅT hon på subway o jag åt på donken, åååt deras glass m pommes <33333333333333
haha vi satt där skitlänge, sen gick vi o kolla lite snabbt i lite affärer, sen åkte vi till konsum!!<3
jag köppte en 1.5 liters fanta, marabou o chips o dipp! asså till bara mej, oh my God va fetto jag kände mej,

sen på kvällen kollade jag på idol hos stinis med amanda, o åt allt som jag hade köppt innan + popcorn o annat :)
dom åt också såklart!! inte bara jag..
sen efter 11 nån gång åkte jag hem o la mej direkt! va skit trött..

o nu gör jag abslout ingenting!! har inte gjort ett piss på hela dan, så jag o stina ska åka ner till stan snart o fika :D

vi hörs om kanske nån vecka eller nåt, puss /Kurdi
fetto/amanda
hahah den bjuder jag på!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: ja robin är solstrålen själv<3 :D

2009-11-10 @ 17:23:53
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/
Postat av: Emilia Kostenniemi

Sv: emn det är ju inget kul när fe blir så lite läsare och inga kommentarer :(

2009-11-13 @ 16:13:38
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0