kurden här

tjaa Lara  här, har inte bloggat på några dagar..sorry har varit för upptagen med att..eh okej jag har inte gjort ett piss den här helgen, bara lyssnat sönder robins låtar som vanligt..
men IAF idag efter skolan åkte jag o gabbi ner till stan o gick snabbt till hm o bikbok sen gick vi till wayne's o fikade o pluggade!
haha kände mej så smart när jag satt där med min lilla dator..
o vi träffade också dilan där, hahahaha vi snackade lite om fjortisbloggarna,  hon är så jävla skön o rolig!
aja sen efter ett tag åkte vi hem, o nu sitter jag på min vanliga plats i vardagsrummet o lyssnar på rob och äter marabou <3
ska plugga snart, shit va har hänt med mej jag pluggade igår också, oh my God har jag blivit normal? hhaha nej kanske inte..

haha juste! jag kände men så jävla fet igår när min bror kom fram till med med nya maraboun o ba; haru sett den här nya?:O (mamma har köppt två stora nu haha) jag; ehh ja jag åt en hel sån där igår..haha
hahavart ganske chockad.. aja bilder nu!
hade min söta ring som jag fick i bday present från fatbrownies o freja :)
haha lekte lite med gabbi mat..haha man märker att det typ at vinter nu för jag har värsta vinter-deprissionen. XD
visst ser jag smart ut?HAHA gabbi ser bara tjock ut..
oki det va allt, puss/kurdi

Kommentarer
Postat av: dilan

du e rolig!!! haha :D

2009-11-02 @ 22:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0