holish

Sockertop här. Jag sitter i moi stuga och internet är så pinsamt segt... Det går seriöst tusen gånger snabbare att surfa med min mobil men jag vet inte hur man skriver inlägg på mobilen - någon som vet? I varje fall - det har vart en julmarknad idag där jag typ spenderat min tid att köpa godis, bakverk och mera goodshit (Btw kurdi jag köpte pepparkakskolor typ, men har råkat äta upp alla, hehe).. Man går ju på marknader för att köpa saker att äta, right? Imorgon ska jag+alla i fatbrownies medverka i en konsert! Hoppas att det finns godis backstage. Farish, see you asap! Sockertop/Lisa

update: lägg märke till att jag o Lara publicerade våra inlägg samma minut, asså we belong together!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0