Fetto´s got a new ordenador(dator på la spanska)

HOLA CEBOLLAS!

Jag har haft ett bloggtorka eller vad man kallar det, men ja jag ska försöka hitta lilla fatbrowniegnistan i mig igen. Jag har inte så mycket att berätta  matväg och typ fettighet förutom att vi köpte pinsamt mycket godis i helgen när vi sov hos svenni i helgen , 1,5 kg tror jag på tre pers. Det vad jag, Gaby, Sveni och Malin plus även la ks som kom på morgonen sen :)

 Btw har fått en dator, skitsnygg och bäst:) åh jag lovar den <3
THANK YOU FÖRÄLDRARNA MINA <3

Okej sitter du ner? Andas du djupt? jag måste bara berätta för våra finfina läsare att jag (fetto!?) tänker ha en liten nyttig vecka! Jag vet igentligen helt sjuk, hur kommer jag hålla mig men asså med nyttig så är det bara kanske menat att jag inte ska äta så mycket fettosaker som vanligt. bara i helgen typ lite.. :P

Just nu har jag kommit hem från musikalträningen och lyssnar på massa bra musik om nån bryr sig :)
Men ha det super
/fetto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0