det hörs inte att vi går i musikklass va?

chachaa, tänkte lägga upp lite gamla, o nåra nya då cpvideos, haha enjoooy

hahahahah såååå seriöst
Gud jag tycker synd om dom som går på vår skola

haha fetto, svenni o sockertop sjöng för mej på stan förra året när jag fyllde år

HAHAHAHA jag dör när jag kollar på klippet, det där ät alltså för mer än ett år sen, jag o lisa skulle göra en grej till en engelska upg, o jag sjunger verkligen inte seriöst, hahahaha älskar slutet

haha typ sådär brukar det låta i omklädningsrummet..mkt vackert

så, hare bra puss/ Lara

Kommentarer
Postat av: malin

Hahah! Älskar videorna eller vad man ska säga :P

2009-11-18 @ 17:15:19
Postat av: Cicci

Hahaha värsta roliga, ni kanske ska börja med videoblogg ist!;)

2009-11-18 @ 19:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0