bengan

tjaa kurdi här!! hahahahah ignorera rubriken
amanda mitt lilla fetto fyllde ju som sagt år igår!! äntligen 15 :D
hahahaha gissa vad hon fick av mej på morgonen?
bearnaisesås! hahah hon älskar ju de, o nåt fettigt måste hon ju få på morgonen ;)
hon ska ju såklart få mer grejer på fredag..
aja hoppas att du fick en bra b-day älskling!!

oki jag har iaf haft en slappdag idag, söndagar brukar ju vara mina slappdagar men eftersom vi (musikklasserna) har julkonsert imorn på konserhuset så försvinner min söndag! vi ska liksom träna från 12 o så är konserten typ 6?
åt snickers o godis till frukost.. o ska snart äta ostbågar! <3333333333 haha.

aja igår var jag på stan med lina efter skolan, vet inte huuur länge vi gick runt o loda, hahahaah vi va så jävla trötta o lina gick runt smyckesgrejen på gina flera varv o ba; lara vart är du??
o jag stod precis brevid henne, haha så trötta var vi..ett tag gick jag t.o.m runt i mina glasögon!!!! :O
sen på kvällen åkte jag till stinis o "kollade" på idol o fettade!
hihi tror jag somnade i hennes säng också..
aja hare bra så hörs vi, puss/Lara
amanda med hennes bea-sås o varmmacka
stackars macka, hon dränkte den i sås..
jag o lina käkade på coffee lounge, mitt 2 hem..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0