snabb uppdatering..

tja kurdi här, håller på o fixar men inför ikväll!
jag o några tjejer, bla gabbi o stina ska vara hos malin o först göra/käka tacos, o sen kommer det lite mer folk o vi får se då vad som händer..;)
o sen sover jag o stinis där! :D
tyvärr är ingen annan fatbrownie med för alla är ju bortresta :(

aja GOTT NYTT ÅRRRRRRRR, 2010 måste bli bättre än det här året..

juste! måste bara skriva att jag e galet avis på några av mina kusiner som är i dubai nu, för det första så är dom ju i min drömstad, var där för några år sen  det finns ingen underbarare stad, o för den andra så träffade dom ALICIA KEYS för nån dag sen o snackade massa med henne, Guuuuud jag dör!

aja måste fortsätta fixa mej nu, puss! /LARA


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv: haha yes:D

2010-01-01 @ 22:34:35
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0