lucia imoooooorn!

yezz! lucia imorn, o jag e faktiskt lite nervös haha vet inte varför för jag e ju inte lucia, ska ja säga vem det e?!?!?!:D hihi nej det får bli en överaskning imorn men jag kan säga att det är en av oss fat brownies ;)

aja idag har jag inte gjort nåt efter skolan, typ hela eftermiddagen tränade vi och alla andra musikklasses i 6an,7an och 8an i kyrkan inför konserten som vi har på måndag och julavslutningen som är nästa fredag (!!!) :D
jag läääängtar.
aja skitträkigt inlägg i know,o jag måste tyvärr gå o äta mat eller nåt nu, e skiit hungrig!!!.

juste! får ju inte glömma, e skit stolt över mej själv det tog bara 6 minuter för mej att sätta i linserna idag!!!! wiiiee, haha igår tog det ju minst en halvtimme hos optiker..
aja nu måste jag tagga som lisa säger, puss/ Lara
HAHA bjuder på en gammal bild från förra sommaren på oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0