Julafton de fetto

Idag är dagen alla längtar till, alla väntar på och den mysigaste och gladaste och bästa dagen på året. Fast jag måste säga att när den väl kmr så är det inte så unik. Iallafall har redan ätit massa julgodis och jul mat, och själva '' julmiddagen'' har inte varit än! :) Jag har öppnat lite julklappar under dagen och jag har fått bl a : Sims Ikea, Sminkväskor, cash i massor, choklad, mugg, bokhylla, förvaringsgrejs, skidstrumpor typ, sadelskydd m.m :)
Nu ska jag återgå till julaftonen och vi ska snart åka till mormor och äta och öppna julklappar! btw så har jag gett min katt ett julbord med massa olika matgrejs , åhh jag älskar min katt så fett mkt <3<3

Ja förresten så var jag och sokcertop hemma hos kurdi igår kväll en stund efter vi varit på stan, och jag har just skådat världens sötaste bebis, asså det menar jag verkligen! När han låg och sov jag ville äta upp honom, BOKSTAVLIGEN! Kurdi skickade just en bild på honom i tomtedräkt, moch asså jaaaag döör <3 funderar på att kidnappa ungen..

Är väldigt stolt över mig att jag börjat blogga lite igen förresten, och jag vet att kurdi också är fett stolt och glad eftersom hon har tjatat på mig som fan xD

Fett segt inlägg,i know,inga bilder elr nått men det kmr väl sen elr nått!

Btw vad har ni fått i julklapp kära läsare ? :)

Ha en fortsatt trevlig julafton och allt!

GOD JUL!!
/ Amanda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0