jossan=störd!

jossan tycker om nicklas hocker typ lika mkt som jag gillar, eller ja älskar, robin, så nyss när hon o viktor va här så ringde vi hem till honom, asså vi trodde ju inte atthan skulle va hemma..
så svarar hans mamma o då säger jossan att det är malin o frågar om nicklas är där hon ba ja han är uppe på sitt rumm.. o så blir hon tyst vi ba jaha?? så säger jossan att det är lugnt o att hon kan ringa hans mobil ist (hahah XD) men sen ropar nicklas mamma på honom ändå!!!!! det trodde vi inte hon skulle göra, o då svara nicklas; hallå?? o jossan säger inget för hon e så chocad typ så jag ba, hallå?!

o så LÄGGER JOSSAN PÅ!!!!! assssåååå åååååh jage så arg  på henne, hon hade ju värsta chansen, kunde liksomsäga vad hon ville till honom!!!
hha aja..
har iaf vart med dom två idag, det va mkt trevligt, fikade först på coffee lounge i typ 3 timmar (Y)
sen åkte vi till dallas o käkade pizza men mohamed också :)
sen gick jag jossan o viktor hem till mej o myste :D
niceig dag!! :D o imorn äre nyårrrr wihooo, bilder o sånt kommer i övermogron eller nåt :D
 
coffee lounges fika (L) hehe fick det där för 30kr, annars kostar bara kakan 32.. tur att man känner typ alla på cafét då :D hehe jag o gabbi har ju praoat där 2 gånger..

jag o viktor babe
 

hehe sprang in till köket o skrev :D

jossan på dallas :D

okej men GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!!! hoppas att nästa år blir bättre
puss/Lara


Kommentarer
Postat av: VIKTOR

jossan jossan jossan, hon hade sin livs chans :O

fast hon tyckte nog om att höra rösten på han iallafall och kommer nog sova gott :D



u and me are sexy! dagen var askul!

2009-12-31 @ 00:40:44
Postat av: Anonym

jossan är med sexy

2009-12-31 @ 00:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0