it's christmas time..


hihi såhär såg jag ut idag..

maaat, även på bordet

klart var jag först med att smaka maten...

haha jag ser helt mongo ut, men visst är vår julgran fin :D

myspys

jag o systeryster
'
dålig bild på alla efterrätter, var mer än vad det ser ut som!!

såå GOD JUL allihopa!!! hoppas att ni har haft en bra dag, jag har myst med min familj&släkt, har ätit pinsamt mkt mat, o deppat lite, kom på att jag hatar julafton men älskar julen, för jag blir liksom jämt besviken, o man har längtat så mkt&länge..aja jag hörde nyss nån säga chips så jag ska gå! måste tröstäta..
puss/ eran kurdi

Kommentarer
Postat av: malin

Fan va fin du är kurdan (a)

2009-12-26 @ 00:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0