In to the city

Halloojj Fetto här,

Lite snabbt och kort inlägg här
Ska nu iväg på stan med Lissie(Sockertop), vi måste kolla in nya fiket som precis öppnat och vi har stora förväntingar. Det verkar fett mysigt och fikat och maten mååste vara bra! Iallafall ja får väl betygsätta det sen efter. Aja iallafall igår var vi också på stan, jag lissie och adam i vår klass, jag käkade donken åhh så gott <3<3<3 Asså emmentalehjätanen där så pinsamt gott att jag dör! Smällt ost innuti och utanpå är det fridering format som ett hjärta! Igår upptäckte vi att mellandagsrean har ju redan börjat - fast det inte ens är mellandagarna äN!??!?!? wtf mellandagsrea är mellandags rea, vi blev fetta arga men ändå ja rea ftw! vi gick inte runt och tittade så länge, så det ska vi göra idag! men eftersom det är julafton imorgon så kmr m an ju få pengar och presentkort då och nu har man ju inga pengar eftersom man köpt julklappar, åhhh hata att rean börjat!
Lägger upp en bild - bland de fulaste bilden jag någonsin sett på kurden min <3



åh vad ful du är asså!!

Btw lyssnar på leona Lewis just nu, och asså hon är så bra att jag dör! Hennes nya låt Happy, jag kan lyssna på den hur många gånger som helst!

Puss och vi höres ikväll, med uppdateringar om:
* NYA CAFEET
* SHOPPINGEN PÅ STAN
* JULKÄK
* MITT FARVÄL

Ha det gött(oj jag bondigt ??! :O )
/ Amanda, fetto

Kommentarer
Postat av: erika skyttä

snygg bild! haha

2009-12-23 @ 21:33:39
URL: http://erikaskyttaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0