igåår







lucia igår, amanda/fetto va skolans lucia :D
det va kul, jag o ellen gick först i ledet så alla i kyrkan stirrade på oss kändes det som..haha
orkar inte skriva nåt, måsta bara säga hur fet jag va igår, fikade först på java med ks,olivia,lisa,viktor,amanda, sen åt jag på max med freja,adam,andreas,ka hei, niklas, johan sen åkte vi till willys handlade grejer, sen kollade jag,amanda,lisa och olivia på idol hos freja med massa chips m dipp och läsk!!
eller idol säg (tycker jag iaf) så vi gick till lokalen där killarna va o lanade XD hahaha jävla WOWnördar..
aja det va det, ska gå o käka nåt nu, e fett sugen på pepparkaksdeg men orkar inte köpa :( aja puss/Lara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0