hello

Tack kurdis kompis Erika för att du fixade vår design!!!! Fett nice jao.

Idag har jag jobbat = gått runt och ätit hela tiden. Det är typ det jag gör - äter.
Efter worket gick jag och mamma till moi favorit affär konsum krysset och handlade goda saker. Innan hade jag tagit fram ett par recept på typ julgodis från tasteline.se som verkade SJJUUUKKKT nice så vi handlade ingredienser till dem heheh. Addicted av chokladkola och sånt shit EASYPEASY DET BÄSTA MED XMAS!!!

Imörgen ska jag träna tror jag (jag? träna? va? reagera please) och tänkte fråga kurden om hon ville fika någon dag, jag får nämligen en gratis (notera: skall uttalas med typiskt fashionblogger wannabe coolt uttal) laththhthtéééé på wayne's! Nice as hell.

Btw så slutade vi skolan igår vilket ingen kan ha missat. Firade detta med att äta.

Farish
Sockertooppish

Kommentarer
Postat av: jossaan

älskar eran nya design!! :D

2009-12-19 @ 23:28:22
Postat av: stina

jag med :D

2009-12-19 @ 23:54:45
Postat av: erika skyttä

haha varsågod :)

2009-12-21 @ 00:14:45
URL: http://erikaskyttaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0